GENTIS

Zinnelijk-elegante rustoasen

Smaakvolle materialen zoals fluwelig-matte lak, hoogglanzende oppervlakken gecombineerd met mooi leer en ruw hout. De GENTIS collectie voor de slaapkamer is een spel van materialen – zonder de zintuigen te overprikkelen. De nieuwe kleerkast met zijn ingevoegde accentblok met schuifladen van karakteristiek hout vormt het designhighlight van de kamer, het bijpassende bed pakt het detail met natuurlijk hout naar wens weer op. Alternatief biedt GENTIS een elegant bed met leren details in zwevende optiek.

De noviteiten laten zich uitstekend combineren met de solitaire meubelen van de GENTISwoonlijn.

Over hülsta:

hülsta, in 1940 in het Münsterlandse Stadtlohn opgericht, is onbetwist het bekendste Duitse meubelmerk. Het bedrijf bezit meer dan 220 patenten en het staat garant voor hoge kwaliteit en exclusief design made in Germany. hülsta staat bekend om innovatieve inrichtingsconcepten in de segmenten wonen, slapen, dining, hal, individuele slaapsystemen en soundmeubels. Het behoort tot de filosofie van het bedrijf om mens en milieu te beschermen en zuinig met hulpbronnen om te springen. Voor uitstekende prestaties op het gebied van design, functionaliteit en duurzaamheid werd hülsta al vaak met prijzen onderscheiden. hülsta houdt de meeste stappen in het productieproces in
eigen hand, waardoor het mogelijk wordt om individuele wensen van klanten te verwezenlijken.

Neem voor meer informatie contact op met:

Perscontact hülsta-werke Hüls GmbH & Co. KG

Persbericht downloaden