hülsta dining

De hülsta dining-collectie groeit

De stoel S 500 en de eettafel ET 70 bieden de bekende hülsta-kwaliteit in combinatie met een bijzondere uitstraling. De hand van designer Martin Ballendat is te herkennen aan de heldere en minimalistische vormgeving.

ET 70

De ET 70 is een meesterlijke prestatie. Het amper 4,6 cm dikke tafelblad is dankzij de uiterst verfijnde constructie met behulp van voorspanning, zelfs bij een maximale lengte van drie meter bijzonder stevig. Hierdoor is er geen extra raamwerk nodig. Het resultaat mag gezien worden: puur, elegant en rank oogt de eettafel en ondanks zijn ruime afmetingen heeft hij een lichte uitstraling, wat heel belangrijk is bij een modern interieurconcept. Het tafelblad is in de uitvoeringen eiken en noten verkrijgbaar. De tafelpoten zijn van hoogwaardig, geborsteld aluminium.

S 500

Met het schuin plaatsen van het pootstel oogt de S 500 bijzonder elegant en extravagant en is tegelijkertijd een comfortabele begeleider aan tafel. Hij is zowel met een hoogwaardig aluminium-onderstel alsook met een houten onderstel verkrijgbaar, naar keuze in eiken of noten. Bovendien bestaat de mogelijkheid om uit acht verschillende leerkleuren te kiezen.

Over hülsta

hülsta, in 1940 in het Münsterlandse Stadtlohn opgericht, is onbetwist het bekendste Duitse meubelmerk. Het bedrijf bezit meer dan 220 patenten en het staat garant voor hoge kwaliteit en exclusief design made in Germany. hülsta staat bekend om innovatieve inrichtingsconcepten in de segmenten wonen, slapen, dining, hal, individuele slaapsystemen en soundmeubels. Het behoort tot de filosofie van het bedrijf om mens en milieu te beschermen en zuinig met hulpbronnen om te springen. Voor uitstekende prestaties op het gebied van design, functionaliteit en duurzaamheid werd hülsta al vaak met prijzen onderscheiden. hülsta houdt de meeste stappen in het productieproces in eigen hand, waardoor het mogelijk wordt om individuele wensen van klanten te verwezenlijken.

Neem voor meer informatie contact op met:

Perscontact hülsta-werke Hüls GmbH & Co. KG
D-48703 Stadtlohn