now! birdy

Ongedwongen luchtige begeleider met veel kwaliteiten

Hij dient als ongedwongen zitplek voor vrienden of als hocker, om even lekker de benen omhoog te leggen. De nieuwe birdy van now! by hülsta is een chic en multifunctioneel statement, die met zijn 10 verschillende stoffen van schuurwol bij veel verschillende inrichtingsconcepten past.

Met zijn mobiele en lichte uitstraling onderscheidt hij zich van zitpoefs, die vaak veel ruimte innemen. De nieuwe birdy is een ontwerp van Pascal Bosetti. De 34-jarige designer uit München creëert meubels met karakter, die zowel functioneel alsook emotioneel zijn. Deze mix heeft hem meerdere prestigieuze prijzen opgeleverd, onder andere de “German Design Award 2015” van de Raad voor Vormgeving.

Over hülsta:

hülsta, in 1940 in het Münsterlandse Stadtlohn opgericht, is onbetwist het bekendste Duitse meubelmerk. Het bedrijf bezit meer dan 220 patenten en het staat garant voor hoge kwaliteit en exclusief design made in Germany. hülsta staat bekend om innovatieve inrichtingsconcepten in de segmenten wonen, slapen, dining, hal, individuele slaapsystemen en soundmeubels. Het behoort tot de filosofie van het bedrijf om mens en milieu te beschermen en zuinig met hulpbronnen om te springen. Voor uitstekende prestaties op het gebied van design, functionaliteit en duurzaamheid werd hülsta al vaak met prijzen onderscheiden. hülsta houdt de meeste stappen in het productieproces in
eigen hand, waardoor het mogelijk wordt om individuele wensen van klanten te verwezenlijken.

Neem voor meer informatie contact op met:

Perscontact hülsta-werke Hüls GmbH & Co. KG

Persbericht downloaden