now! easy

Leefruimte voor flexibele mensen

Licht en universeel. Wie voor now! easy kiest, krijgt een allround talent op het gebied van individuele woninginrichting. Verschillende kastelementen, vitrines en hangelementen vormen de basis voor een overtuigend simpel woonconcept. Alle elementen zijn combineerbaar en ultraflexibel. Ze kunnen worden neergezet, gestapeld of gehangen en ze zijn puurwit gelakt.

De nieuwste clou: handige uitbreidingen voor de kastelementen. De elementen met grote kleerkastmodules passen uitstekend bij de andere now! easy-modules. Nieuwe designboxen brengen bovendien veel kleur in het spel. In navolging van de Pantone kleur van het jaar 2016 in de populaire kleurencombinatie oudroze en duifblauw alsook in terracotta, lemoen, pastelgroen, lichtgrijs, natuurlijk eiken, kernnoten en zand maken zij woonruimtes verfrissend fleurig en zijn het mooie woonaccessoires.

Perfect bij now! easy passen verdere noviteiten van de now! designers: een nieuw boxspringbed met speels hoofdbord, nieuwe tafeluitvoeringen en drie nieuwe stoelcollecties creëren stijlen, die uitstekend bij een creatief-ongedwongen now! easyuitstraling passen.

Over hülsta:

hülsta, in 1940 in het Münsterlandse Stadtlohn opgericht, is onbetwist het bekendste Duitse meubelmerk. Het bedrijf bezit meer dan 220 patenten en het staat garant voor hoge kwaliteit en exclusief design made in Germany. hülsta staat bekend om innovatieve inrichtingsconcepten in de segmenten wonen, slapen, dining, hal, individuele slaapsystemen en soundmeubels. Het behoort tot de filosofie van het bedrijf om mens en milieu te beschermen en zuinig met hulpbronnen om te springen. Voor uitstekende prestaties op het gebied van design, functionaliteit en duurzaamheid werd hülsta al vaak met prijzen onderscheiden. hülsta houdt de meeste stappen in het productieproces in eigen hand, waardoor het mogelijk wordt om individuele wensen van klanten te verwezenlijken.

Neem voor meer informatie contact op met:

Perscontact hülsta-werke Hüls GmbH & Co. KG

Persbericht downloaden